2012年11月12日 星期一

1111英雄會

雖然好耐無打,不過對於今次作戰既表現,個人黎講叫還可以接受xD
上午個5場對我黎講只不過係用黎熱身,所以都無咩好講。
係第4場有少少意外(就係俾自己人打中Q_Q)
 Lunch,一個字,無得頂xDD
守山戰: 
其實守山真係唔岩我~.~我支野雖然由高射下,但因為支槍先天既關係,射程都係好短。 而且我地只可以守係一個位置/__限制哂我地d生存空間。

守山戰趣事:
當我,T,K,W同E都死左既時候(J早走) 得返EDA同草人師兄守係人質附近,個陣eda坐定定,個樣好似日本射公仔個d攤位既熊仔@v@ (eda熊:射我啦射我啦xDD)

攻山戰: ko講左,無咩補充

草原攻入鐵桶:
呢埸好似俾人老強左甘/___\ 還唔到手,我地只可以開頭係甘大聲叫: 沖呀....沖呀.......死呀死呀死呀!!!! 

鐵桶守備戰:
一開始安排好Eric同eda,重有幾個師兄係鐵桶到守住左邊既入口,中間交俾KO同wai。
其間雙方都有不斷出現死人
而當戰況去到中期,右邊既入口防守出現問題,ko 更加一度以為敵方攻破我地既防線。

後期我同ko開始放棄右邊既防守(因為人地主力開始打過黎),主力係左邊搵出突破既機會。 我地先射殺轉角位cover入面既狙擊手(紅線),然後ko,我 +一位師兄沖上去。(黑線) 路上一直去,同ko再射殺3個。之後想叫ko番後再打返出去(藍線),但係ko聽左繼續沖上去,所以最後俾後方敵人殺左。

 最後一場都無咩好講,ko講哂個戰況出黎,係唔知點解德A最後一場先黎無電甘得意xDD

沒有留言: