2012年11月11日 星期日

1111 戰場之絆

訓得算夠!!今日狀態唔錯!!最近同梅明一齊打「英雄聯盟」默契好似好左!?!??!

1場樹林場:防守為主都冇乜點真係咁打過~~好快就死左

2場樹林場:直走最近Cover慢慢打,然後同德a推向右邊上前攻擊,慢慢推前咁我又死左了~

3場戰壕場:直衝中間偏後既COVER位慢慢打,然後一樣慢慢推上去,但係到左最後一分鐘既時侯俾人殺左

4場戰壕場:今場我主動要求發動攻擊戰術(在此多謝德A既意見),先衝L字位直接同佢地對戰,衝到上去COVER隊友黎,然後再打,由於轉角位有人,德A即建議L字位轉手開槍FULL住轉,成功殺敵的!然後兜番左邊打個大兜路,清場!

5場戰壕場:雖然入場走動,好快死左

大棠既Luncn可能係世界上最好既Lunch

6戰戈座山:我方為守方,響山上守,被德a同MG既對話聲搞到敵人見到我死左-_-...

7戰戈座山:我方為攻方,直接跑中間線走到左手邊,我先上斜坡做陽攻,然後落去同德A響左邊潛行,今次潛行超艱辛,潛左都OKAY耐,然後我同MG做潛行小隊,德A, ERIC 就做陽攻小隊,超辛苦先潛到上去,然後有兩位師兄合流做四人小隊,我跪左最前,敵人行過左三次先發現我,但你一望到我佢已經俾我打死OvO...~~然後就知道陽左,所以就叫潛行小隊即刻上前山坡做COVER,然後我地位置俾人發現,俾人火力壓制,壓制左都好耐,然後火力壓制既敵人好似死左~~~(應該係德A佢地既攻擊),然後我地再上,GameMaster羅倫士企左響中間,我同mg cover 一位合流師兄,然後戈位師兄就成功同羅倫士接觸嬴了。

8戰草原鐵桶場:草原起點,我地sbsh小隊衝去大閘做攻擊,對方太多人,死哂

9戰草原鐵桶場:鐵桶起點,先同德a響中間位置做攻擊,對方好快速咁分散哂,然後就各自各守,打到咁上去,我響中間一個超低既COVER鼠左出去,見到有4 ~ 5 個敵人停左係度做埋伏,一次過打左四個出黎(心入面勁開心),然後縮番轉頭,諗住左邊攻上去,但係隊友話左邊有敵人而未清楚位置唔好攻住,本身諗住叫隊友守住右邊門,然後左邊衝出去攻擊,可惜有某D師兄唔太合作,所以就我同MG打上去,然後我發揮我鷹眼既視線,發現敵人,同MG合力夾死左個敵人,再打,跟住聽到有人兜後,但係我唔知人地兜我地邊度後,然後搵敵人既時侯俾人響車呔頂殺左。

10戰草原鐵桶場:起點位置唔同左,就企正中間左手邊為草原,右手邊為鐵桶,一吹雞即刻開紅彗星馬沙三倍速直飛鐵桶場右手邊邊位狂射壓住對方,上到咁上下前等隊友上黎,知道MG響我後面COVER位,然後唔洗出聲,MG 引火 / 火力壓制,然後我就做突擊對方右邊,即係我自己走向左邊,原來佢地成八個九個守左係度,一次過清哂出黎 /w\ 然後我俾人地最後最底線既敵人殺左,MG即刻走黎我度我地即刻交換武器,然後MG佢地打埋最後一個 END GAME !!!  呢場太爽~~~~~

MG GOOD JOB ~~ 近排同MG好夾 ~~繼續加油~~~

報告完畢~~~

沒有留言: